Nowa polityka prywatnosci i plików Cookies - przeczytaj

Szukaj:
Alfabetyczna lista leków: A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z A-Z
   Zapisz się na bezpłatny biuletyn!
   e-mail:
 
   Specjalista Pacjent
Strona główna > Forum > Forum dla pacjentów > LEK WYWOŁUJĄCY SCHIZOFRENIE
Forum dla pacjentów

Temat:
|Dodał:|Odp:|Wyśw:|Data dod.:
LEK WYWOŁUJĄCY SCHIZOFRENIE
MichaelQueris
0639
02-02-13 11:10


   MichaelQueris 02-02-13 11:10 

Witam 

 

Otóż od pewnego czasu choruje na schizofrenie paranoidalna. Przyczyny powstania tej choroby jest zażywanie leku. Na dzień dzisiejszy nie jest mi znana nazwa leku która powoduje wiele skutków ubocznych takich jak silne omamy, sucha skóra, zaczerwienione oczy, skurcze mięśni, problemy ze snem, majaczenie, suchość w jamie ustnej mógłbym wymieniać dalej te skutki uboczne lecz na koniec mogę dodać ze opisywany lek po zmieszaniu z alkoholem wywołuje bardzo silne zaburzenia psychiczne. Prosze o podanie nazwy tego leku.



Dodaj odpowiedź
Login: Wpisz obok poprawny login oraz poprawne hasło podane podczas rejestracji.
Hasło:


Powered by JamnikCMS
© 2010 Centrum Informacji o Leku. Podpisujemy się pod zasadami HONcode.